piątek, 14 grudnia 2012

Piękne chwile zamknięte w kadrze- czyli sesja ciążowa Sandry i Sebastiana



Pod moim sercem,inne bije serce...
Nieznane, a jakże bliskie i jakże kochane.
Pod moim sercem małe rączki dziecka,
cichutko pukają do mojego serca.
Myślę,sobie wtedy: może być wspanialej?
Noszę w sobie życie, które Bóg mi daje.



 Ja jako pierwsza pod sercem Cię noszę.
Ja o Twe zdrowie najgoręcej proszę.
Jestem przy Tobie od pierwszego grama.
Tyś moje dziecko, a ja Twoja mama.


Ten wspaniały czas, który tak szybko biegnie od poczęcia, do dnia narodzin,
zanim bobas się urodzi, dobrze uwiecznić w obiektywie.
By za dni kilka, a lat parę- miło wspomnieć patrząc na fotografię,
jakie to było piękne chwile, 
gdy maleńka kruszynka rosła- wraz z brzuchem mamy. 







Sandra&Sebastian&Marcel

 Życie rodziców jest księgą, którą czytują dzieci.
— św. Augustyn



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz