czwartek, 24 maja 2012

Witamy naszych czytelników i miłych gości. 

 

Wpadłam na pomysł, by zachęcić Was do polubienia naszego bloga. 
Wielkimi krokami, zbliża się święto wszystkich mam. Ja dla swojej mamuśki, przygotowałam taką niespodziankę:

Dodatki i fotografia-  by me :)

Jeśli byście chcieli obdarować mamę, właśnie takim upominkiem z miłą chęcią wstawię do "rameczki" zdjęcie zrobione przez Was. Myślę, że nie jedna z mam była by szczęśliwa z takiej niespodzianki.
Polecam :)

A teraz z życia wzięte:
Dzisiejszy dzień zaskoczył nas z tej gorszej strony. A mianowicie ja z Ewą wybrałyśmy się do hurtowni farb, znanej mieszkańcom Goleniowa. Poprosiliśmy o choć jeden barwnik- na co usłyszeliśmy- Goleniowski szpital jest w opłakanym stanie i to właśnie tam dałem farby na oddział dziecięcy. Szpital w Szczecinie mnie nie interesuje. No cóż. Podziękowałyśmy i odeszłyśmy zniesmaczone.


25-05-2012r.

W dniu jutrzejszym jedziemy kontynuować nasz szczytny cel. Poświęcimy na to sobotę i niedzielę - HUUUURRRAAAA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz